بازداشت دو سارق موتورسیکلت در تهران| آنها پدر و پسر بودند دستگیری سارق سابقه‌دار حین سرقت از اداره ثبت‌احوال پنج راه حل برای تشخیص ایمیل‌های جعلی آیا می‌دانید تفاوت حکم تخلیه و دستور تخلیه فوری چیست؟ اظهار نظر یک پزشک درباره واکسن HPV کار را به دفتر رهبری کشاند پلیس جوان به علت تیراندازی به شرور مست محاکمه شد| بیکاری، حکم زندان و پرداخت دیه تاوان انجام وظیفه! اعضای بدن جوان بیست‌‌ودوساله نیشابوری اهدا شد جوان بدبخت مشهدی به پلیس پناه برد| یک زن خائن و دیگری دیوانه کتک زن! آتش‌سوزی‌‌های سریالی خانه‌ها در یک روستای دورافتاده | اهالی می‌گویند کار اجنه است! اخاذی مرد شیطان صفت از همسر سابقش | شگرد او انتشار تصاویر خصوصی بود! اعترافات تکان‌دهنده زورگیران بی‌رحم درباره قتل جوان بی‌گناه | مقتول ۲ فرزند خردسال داشت آتش‌سوزی مغازه تعویض‌روغنی در خیابان رسالت مشهد با یک مصدوم (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) برخورد قاطع قضایی با تغییر کاربری ۴۸ هکتار از زمین‌های کشاورزی در شهرستان مشهد واژگونی خودرو در خواف پنج مصدوم برجای گذاشت (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) جزئیات آتش سوزی برج اوپال و ساختمان خیابان ایرانشهر در تهران (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) دستورالعمل ملی البسه استاندارد بیماران به تمامی بیمارستان ها و مراکز تشخیصی و درمانی وزارت بهداشت ابلاغ شد اعلام شرایط جذب سرباز معلم در سال ۱۴۰۳ + جزئیات امحای بیش از ۵۲ تن از کالا‌های انبار‌های اموال تملیکی در مشهد ویدئو | لحظه برخورد صاعقه به مرد روس پیوند قلب با موفقیت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پلیس تهران ناجی برادر «بابک خرمدین» شد

  • کد خبر: ۶۸۴۳۶
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱
پلیس تهران ناجی برادر «بابک خرمدین» شد
معاون اجتماعی پلیس پیشگیری پایتخت از نجات معجزه آسای برادر بابک خرمدین و رساندن سریع وی به بیمارستان خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ وحید سلطانی معاون اجتماعی پلیس پیشگیری تهران بزرگ از نجات معجزه آسای افشین خرمدین در خانه اش خبر داد.

سرهنگ سلطانی در تشریح جزئیات خبر نجات معجزه آسای «افشین خرمدین» از مرگ اظهار داشت: صبح روز یکشنبه، اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران برای تحقیق و کار‌های اجتماعی و مددکاری تصمیم داشت از خانواده بابک خرمدین تحقیقاتی را در خصوص بحث‌های اجتماعی انجام دهد و به همین خاطر کارشناسان اجتماعی پلیس پیشگیری از ماموران کلانتری ۱۳۵ آزادی برای تماس با خانواده خرمدین درخواست کمک کردند.

وی افزود: رئیس کلانتری ۱۳۵ آزادی با توجه به اینکه هیچ شماره‌ای از خانواده خرمدین در اختیار نداشت برای انجام این تحقیق با نگهبان ساختمان بابک خرمدین در شهرک اکباتان تماس می‌گیرد و با توجه به اینکه صبح زود بوده و احتمال می‌رفت که افشین، برادر مرحوم بابک خرمدین در خانه باشد از نگهبان ساختمان درخواست می‌شود که به جلوی درخانه بابک خرمدین برود و شماره تماس برادر بابک را از او بگیرد.

معاون اجتماعی پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: نگهبان ساختمان با دستور رئیس کلانتری به جلوی در خانه خانواده خرمدین در طبقه ششم می‌رود و متوجه باز بودن در خانه می‌شود، اما هرچه افشین را صدا می‌زند پاسخی نمی‌شنود و نگران از وقوع اتفاق تلخ دیگری در این خانه، نگهبان وارد خانه شده و با افشین خرمدین که روی زمین افتاده بود روبرو می‌شود.

سرهنگ سطانی ادامه داد: نگهبان ساختمان با عوامل اورژانس و ماموران کلانتری تماس گرفته که در ادامه افشین خرمدین را که نیمه بیهوش شده بود به بیمارستان منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: اگر پلیس برای پیگیری پرونده در روند مسائل خانوادگی و اجتماعی کوتاهی کرده بود احتمال می‌رفت افشین خرمدین در یک ماجرای تلخ به کام مرگ فرو رود.

منبع:فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->